Howden - Acceptant Volmacht Inkomen/Contractbeheer
Overslaan naar content

Acceptant Volmacht Inkomen/Contractbeheer

  • Hybride
    • Tilburg, Noord-Brabant, Nederland
  • MKB

Functieomschrijving

Vind jij het leuk om oplossingsgericht te werken en dingen uit te zoeken? Wil jij de bevoegdheid hebben om zelf risico’s te accepteren of af te wijzen? Dan is de rol Acceptant Volmacht Inkomen/contractbeheer bij Howden helemaal voor jou!

 

Hoe gaat je rol er uit zien?

Als Acceptant Volmacht bij Howden heb je een sleutelrol in het beheer van onze portefeuille. Jij bent het aanspreekpunt voor maatschappijen en intern adviseurs. Jouw verantwoordelijkheid ligt bij het zorgvuldig beoordelen en administreren van nieuwe verzekeringsaanvragen en mutatieverzoeken. Daarnaast ben jij vanaf het begin al betrokken bij de offerteaanvraag en verantwoordelijk voor het opmaken en afwikkelen van (complexe) polissen.

Je hebt zelf de bevoegdheid om risico’s te accepteren of af te wijzen. Wanneer je twijfelt of wanneer het risico te hoog is, neem je contact op met de desbetreffende maatschappij of de intern adviseur.

Daarnaast zorg je ervoor dat offertes en polissen correct worden opgemaakt. Je controleert bijvoorbeeld of de juiste clausules opgenomen zijn. Ook controleer je het werk van je collega’s en andersom aan de hand van het vier-ogenprincipe. 

Hoe ziet je week er ongeveer uit in deze rol?

50% Accepteren van offertes, aanvragen, wijzigingen en royementen.

30% Het opmaken en muteren van collectieve volmacht (inkomens)verzekeringen

20% Intern overleg en afstemming met maatschappijen

 

Het team en onze organisatie

Samen met acht collega’s werk je in het Volmacht- en contractbeheer team in Tilburg. 

Howden: samen verleggen we de grenzen van de verzekeringssector

Howden is een wereldwijd collectief van getalenteerde en gepassioneerde professionals die samen de grenzen van de verzekeringssector verleggen. Howden is dé risicoadviseur voor ondernemend Nederland. Zo adviseren we bedrijven, ondernemers en welgestelde particulieren op het gebied van risicomanagement, private insurance, verzuim en pensioen. Met honderden professionals in Nederland, richten wij ons dagelijks op het vergroten van kansen en het verkleinen van risico’s, zodat jij met vertrouwen kunt ondernemen en je ambities kunt realiseren.

 

Wat neem je mee?

Om je rol bij Howden succesvol uit te kunnen voeren helpt het om over het volgende te beschikken:

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau

  • WFT diploma Adviseur Inkomen

  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in de verzekeringsbranche

  • Bij voorkeur kennis van Anva

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal

  • Communicatief sterk, nauwkeurig en oplossingsgericht

 

Wat krijg je hiervoor terug?

Naast een leuk team, genoeg uitdaging en een fijne werkplek bieden we je ook:

  • Een salarisrange van €2.800,- – €4.600,- op basis van een fulltime dienstverband van 40 uur (afhankelijk van kennis en ervaring)

  • 23 vakantiedagen per jaar, mogelijkheid om 5 extra dagen op te nemen uit keuzebudget (je kan deze ook laten uitbetalen). Mogelijkheid om 10 extra dagen bij te kopen

  • Vaste halve 13e maand & winstafhankelijke halve 13e maand

  • Reiskostenvergoeding (e.g. 0.23 euro per km met een maximum van 250 euro, of een NS-business kaart (onder voorwaarden)

  • Thuiswerk- en internetvergoeding

  • Collectieve pensioenregeling

  • Hybride en flexibele werkomgeving en werktijden

  • Laptop voor zakelijk gebruik

  • Extra aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en werk-privé balans middels onze YOU-gesprekken, onze opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden en ons ‘Blijf in Balans’ programma.

  • Veel interne doorgroeimogelijkheden

  • Jaarlijks afdelingsuitje en bedrijfsevenement

 Vind je de rol interessant, maar voldoe je net niet aan alle benoemde punten? Zolang je de nodige motivatie hebt nodigen we je graag uit om te solliciteren! We kijken graag samen wat er mogelijk is voor jou binnen Howden!

 

Hoe ziet het sollicitatieproces er verder uit?

Binnen enkele dagen nemen we via email of per telefoon contact met je op. Daarna volgt een 1e (face-to-face of digitaal) gesprek met HR en je teammanager waarin we elkaar beter leren kennen. Als dat van beide kanten bevalt plannen we een 2e vervolggesprek met het team. Als we allemaal enthousiast zijn, zullen we een aanbieding doen en deze verder bespreken in een laatste gesprek.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

of