Howden - Administratief Medewerker Ziektewet en WIA
Overslaan naar content

Administratief Medewerker Ziektewet en WIA

  • Hybride
    • Apeldoorn, Gelderland, Nederland
  • Employee Benefits

Functieomschrijving

Bij Engage werkgeversadvies zijn we op zoek naar een proactieve en gestructureerde Administratief Medewerker met een hands-on mentaliteit die van nature ondersteunend is naar collega’s.

Als administratief medewerker ben jij een onmisbare schakel binnen ons team. Jij houdt van overzicht, werkt nauwkeurig en pakt taken proactief op. Met jouw gestructureerde aanpak zorg je ervoor dat administratieve processen soepel en foutloos verlopen. Of het nu gaat om het verwerken van documenten, het beheren van dossiers of het ondersteunen van de Casemanagers Ziektewet en WIA, jij draait je hand er niet voor om.

Je weet van aanpakken, blijft kalm onder druk en vindt het belangrijk om werk snel én goed af te ronden. Dankzij jouw praktische instelling en oog voor detail zijn onze administratieve processen bij jou in goede handen.

Werk jij graag in een dynamische omgeving waar kwaliteit en samenwerking centraal staan? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

  • Ondersteunen van de Casemanagers Ziektewet en WIA

  • Verzorgen en verwerken van Ziektewet en WIA dossiers en bijbehorende documentatie

  • Beheren van inkomende en uitgaande correspondentie via de post en mail

  • Afhandelen van telefonische en schriftelijke klantvragen op administratief niveau

  • Bewaken van deadlines en zorgdragen voor een tijdige afhandeling van taken

  • Ondersteunen bij diverse administratieve taken binnen het team, waaronder Bezwaar en beroep, verwerking verzuimregistratie bij verzekeraars, nabellen UWV

Hoe ziet je week er ongeveer uit in deze rol?

  • 65% Administratieve taken

  • 15% Overleg en afstemming met collega’s mondeling of digitaal

  • 10% Schakelen met verschillende externe providers (Juristen, 2e spoor Coaches, Arbeidsdeskundige)

  • 10% Klantcontact mondeling of digitaal

Je maakt onderdeel uit van een Team dat bestaat uit ongeveer 14 collega’s. Onze overkoepelende organisatie Howden heeft een vestiging in Den Bosch, Den Haag, de Bilt, Barneveld, Tilburg, Apeldoorn en Breda. Jouw standplaats wordt Apeldoorn. Gedeeltelijk vanuit huis werken behoort tot de mogelijkheden.

 

Howden: samen verleggen we de grenzen van de verzekeringssector

Howden is een wereldwijd collectief van getalenteerde en gepassioneerde professionals die samen de grenzen van de verzekeringssector verleggen. Howden is dé risicoadviseur voor ondernemend Nederland. Zo adviseren we bedrijven, ondernemers en welgestelde particulieren op het gebied van risicomanagement, private insurance, verzuim en pensioen. Met honderden professionals in Nederland, richten wij ons dagelijks op het vergroten van kansen en het verkleinen van risico’s, zodat jij met vertrouwen kunt ondernemen en je ambities kunt realiseren.

 

Wat breng je mee?

  • Minimaal een afgeronde Mbo-opleiding

  • Ervaring in een vergelijkbare administratieve functie is een pré

  • Je bent nauwkeurig en hebt oog voor detail

  • Een echte hands-on mentaliteit: je pakt proactief taken op en schakelt snel tussen verschillende werkzaamheden

  • Je werkt gestructureerd en kunt goed prioriteiten stellen

  • Je bent een duizendpoot die nauwkeurig werkt en oplossingsgericht meedenkt

  • Je bent een echte teamspeler maar kunt ook zelfstandig aan de slag.

 

Wat krijg je?

Naast een leuk team, genoeg uitdaging en een fijne werkplek bieden we je ook:

  • Goed marktconform salaris

  • 28 vakantiedagen per jaar, 5 dagen hiervan zijn opgenomen in het Keuzebudget. Mogelijkheid om 10 extra dagen te kopen

  • Vaste halve 13e maand & winstafhankelijke halve 13e maand

  • Reiskostenvergoeding (e.g. 0.23 euro per km met een maximum van 250 euro, of een NS-business kaart (onder voorwaarden)

  • Thuiswerk- en internetvergoeding

  • Collectieve pensioenregeling

  • Hybride en flexibele werkomgeving en werktijden

  • Laptop voor zakelijk gebruik

  • Extra aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en werk-privé balans middels onze YOU-gesprekken, onze opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden en ons ‘Blijf in Balans’ programma.

  • Veel interne doorgroeimogelijkheden

  • Jaarlijks afdelingsuitje en bedrijfsevenement

 

Vind je de rol interessant, maar voldoe je net niet aan alle benoemde punten? Zolang je de nodige motivatie hebt nodigen we je graag uit om te solliciteren! We kijken graag samen wat er mogelijk is voor jou binnen Howden!

 

Hoe ziet het sollicitatieproces er verder uit?

Binnen enkele dagen nemen we via email of per telefoon contact met je op. Daarna volgt een 1e (face-to-face of digitaal) gesprek met HR en de Teammanager waarin we elkaar beter leren kennen. Als dat van beide kanten bevalt plannen we een 2e vervolggesprek met het team. Als we allemaal enthousiast zijn, zullen we een aanbieding doen en deze verder bespreken in een laatste gesprek.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

Vereisten

-

of