
Applicatiebeheerder
- Hybride
- Den Bosch, Noord-Brabant, Nederland
- Change & IT
Functieomschrijving
Ben je altijd opzoek naar de juiste technische oplossingen? Weet jij de wensen van gebruikers te vertalen naar de best functionerende applicaties? Dan is de rol van Applicatiebeheerder bij Howden helemaal voor jou!
Hoe gaat je rol er uit zien?
Als Applicatiebeheerder ben je dagelijks bezig met:
Nieuwe producten inrichten in onze backoffice systemen CCS (Level) en/of ANVA;
Implementatie van veranderingen;
Begeleiden van overnames en conversies;
Adviseren en ondersteunen bij projecten vanuit de business;
Proactief meedenken over het verbeteren en optimaliseren van processen;
Behoefte van onze gebruikers vertalen naar functionele toepassingen.
Het team en onze organisatie
Als Applicatiebeheerder neem je een belangrijke rol in binnen het multidisciplinaire Change & IT team op een van onze locaties in Den Bosch, Den Haag, Tilburg, Rotterdam of Breda. Als team houden we ons samen bezig met de ontwikkeling, implementatie en verbetering van onze processen en het beheren van onze backoffice systemen CCS (Level) en/of ANVA. Dit doen we met een team van 9. Over het algemeen werken we 3 op kantoor en de rest meestal vanuit huis. Als we op kantoor zijn vinden we het leuk om samen lunchen en te wandelen.
Naast gezelligheid vinden we aandacht voor ambitie erg belangrijk. We bieden onze medewerkers alle kansen zichzelf te ontwikkelen en ondersteunen en begeleiden je daar graag bij.
Howden: samen verleggen we de grenzen van de verzekeringssector
Howden is een wereldwijd collectief van getalenteerde en gepassioneerde professionals die samen de grenzen van de verzekeringssector verleggen. Howden is dé risicoadviseur voor ondernemend Nederland. Zo adviseren we bedrijven, ondernemers en welgestelde particulieren op het gebied van risicomanagement, private insurance, verzuim en pensioen. Met honderden professionals in Nederland, richten wij ons dagelijks op het vergroten van kansen en het verkleinen van risico’s, zodat jij met vertrouwen kunt ondernemen en je ambities kunt realiseren.
Wat neem je mee?
Om je rol bij Howden succesvol uit te kunnen voeren helpt het om over het volgende te beschikken:
Je hebt minimaal een afgeronde Mbo-opleiding
Je bent ambitieus en gedreven
Je hebt een sterk analytisch vermogen
Je beschikt over creativiteit
Je kunt zelfstandig- en planmatig werken
Je bent resultaat- en klantgericht en beschikt over een probleemoplossend vermogen
Je hebt gerelateerde werkervaring
Ervaring met CCS (Level) en/of ANVA is een must
Kennis van de verzekeringsbranche is een pré
Wat krijg je hiervoor terug?
Naast een leuk team, een uitdagende functie en een fijne werkplek bieden we je ook:
Een salarisrange van € 3.700,- – € 5.900,- op basis van een fulltime dienstverband van 40 uur (afhankelijk van kennis en ervaring)
28 vakantiedagen per jaar, 5 dagen hiervan zijn opgenomen in het Keuzebudget. Mogelijkheid om 10 extra dagen te kopen
Vaste halve 13e maand & winstafhankelijke halve 13e maand
Reiskostenvergoeding (e.g. 0.23 euro per km met een maximum van 250 euro, of een NS-business kaart (onder voorwaarden)
Thuiswerk- en internetvergoeding
Collectieve pensioenregeling
Hybride en flexibele werkomgeving en werktijden
Laptop voor zakelijk gebruik
Extra aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en werk-privé balans middels onze YOU-gesprekken, onze opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden en ons ‘Blijf in Balans’ programma.
Veel interne doorgroeimogelijkheden
Jaarlijks afdelingsuitje en bedrijfsevenement
Vind je de rol interessant, maar voldoe je net niet aan alle benoemde punten? Zolang je de nodige motivatie hebt nodigen we je graag uit om te solliciteren! We kijken graag samen wat er mogelijk is voor jou binnen Howden!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld
Vereisten
-
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!