
Consultant Inzetbaarheid
- Hybride
- Apeldoorn, Gelderland, Nederland
- € 4.500 - € 5.500 per maand
- Employee Benefits
Functieomschrijving
Ben jij een ervaren consultant op het gebied van sociale zekerheid in combinatie met verzuimmanagement en duurzame inzetbaarheid? Begrijp jij groot zakelijke klanten die worstelen met hoog verzuim en krapte op de arbeidsmarkt? Vind jij het leuk om mee te denken in passende oplossingen voor deze klanten zodat zij weer grip krijgen op verzuim? Dan is de Consultant Inzetbaarheid rol bij Howden helemaal voor jou!
Wij hebben een uitdagende functie waarbij jij de mogelijkheid hebt om jouw adviesvaardigheden en expertise op het gebied van sociale zekerheid in te zetten bij grote werkgevers. We zoeken iemand die het leuk vind om relaties te beheren maar ook bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van onze dienstverlening op het gebied van verzuim en arbeidsongeschiktheid. Hou jij ervan om data gedreven te werken en samen te bouwen aan de toekomst van onze klanten? Dan is de rol van Consultant Inzetbaarheid iets voor jou!
Hoe gaat je rol er uit zien?
Als Consultant Inzetbaarheid ga jij je dagelijks bezighouden met het adviseren van veelal grote werkgevers. Jij bent hun eerste aanspreekpunt als het gaat om complexe vraagstukken en onderhoud het contact met de werkgevers om onze dienstverlening te evalueren en bij te sturen daar waar noodzakelijk. Jij weet werkgevers te helpen om meer grip te krijgen op het verzuim, en betrekt daarbij alle betrokken partijen. Jij schakelt snel tussen de interne en externe organisatie en weet de verschillende belangen te behartigen. Daarnaast ga jij met data aan de slag om tot mooie inzichten en oplossingen te komen voor onze klanten.
Je wordt verwacht proactief mee te denken aan het verbeteren en uitbreiden van onze dienstverlening. Op deze manier zorg je ervoor dat je vanuit jouw rol bijdraagt aan het blijven groeien en ontwikkelen van de organisatie. Op de langere termijn weet jij ook nieuwe klanten aan ons te binden.
Hoe ziet je week er ongeveer uit in deze rol?
70% klantcontact bij bestaande klanten
20% acquisitie en (door)ontwikkelen dienstverlening
10% administratie en interne overleg met collega’s
Het team en onze organisatie
Als Consultant Inzetbaarheid neem je een belangrijke rol in binnen het ENgage team op onze locatie in Apeldoorn. Als team houden we ons samen bezig met het ondersteunen en adviseren van klanten rondom verzuim en inzetbaarheid. Dit doen we met een team van 15 collega’s. Over het algemeen werken we 2 dagen op kantoor en de rest meestal vanuit huis. Als we op kantoor zijn vinden we het leuk om samen te lunchen en een wandeling te maken.
Naast gezelligheid vinden we aandacht voor ambitie erg belangrijk. We bieden onze medewerkers alle kansen zichzelf te ontwikkelen en ondersteunen en begeleiden je daar graag bij.
Bij ENgage zijn we altijd in beweging. We werken vanuit onze vier merkwaarden: gedrevenheid, aandacht, nieuwsgierigheid en durf. We zoeken collega’s die onze ambitie om te groeien verder vormgeven, en vinden het belangrijk dat je een baan hebt die goed past in jouw leven, waar je energie van krijgt en bovenal bijdraagt aan de ontwikkeling van jouw talent.
Wat neem je mee?
Om je rol bij ENgage succesvol uit te kunnen voeren helpt het om over het volgende te beschikken:
HBO werk-denkniveau
Geruime ervaring binnen verzuim en sociale zekerheid
Jij kan commercieel denken en bent communicatief vaardig
Je bent een echte verbinder die klanten en collega’s weet mee te nemen in ideeën en plannen.
Ervaring met of interesse in data gedreven werken
Volgt ontwikkelingen in de markt op het gebied van sociale zekerheid en je bent op de hoogte van nieuwe wet- en regelgeving
Wat krijg je hiervoor terug?
Naast een leuk team, genoeg uitdaging en een fijne werkplek bieden we je ook:
Een salarisrange van €4.500,- – €5.500,- op basis van een fulltime dienstverband van 40 uur (afhankelijk van kennis en ervaring)
28 vakantiedagen per jaar. (Mogelijkheid om 10 extra dagen te kopen)
Vaste halve 13e maand
Reiskostenvergoeding (e.g. 0.23 euro per km met een maximum van 250 euro, of een NS-business kaart (onder voorwaarden)
Thuiswerk- en internetvergoeding
Collectieve pensioenregeling
Hybride en flexibele werkomgeving en werktijden
Laptop voor zakelijk gebruik
Extra aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en werk-privé balans middels onze YOU-gesprekken, onze opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden en ons ‘Blijf in Balans’ programma.
Veel interne doorgroeimogelijkheden
Jaarlijks afdelingsuitje en bedrijfsevenement
Hoe ziet het sollicitatieproces er verder uit?
Binnen enkele dagen nemen we via email of per telefoon contact met je op. Daarna volgt een 1e (face-to-face of digitaal) gesprek met HR en de Teammanager waarin we elkaar beter leren kennen. Als dat van beide kanten bevalt plannen we een 2e vervolggesprek met het team. Als we allemaal enthousiast zijn, zullen we een aanbieding doen en deze verder bespreken in een laatste gesprek.
Vereisten
-
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!