Howden - Financieel Administratief Medewerker
Overslaan naar content

Financieel Administratief Medewerker

  • Hybride
    • Den Bosch, Noord-Brabant, Nederland
  • Finance

Functieomschrijving

Vind jij het belangrijk om als Financieel Administratief Medewerker verantwoordelijk te zijn voor het beheren en coördineren van de financiële administratie? Dan is de rol Financieel Administratief Medewerker bij Howden helemaal voor jou!

 

Hoe gaat je rol er uit zien?
Als Financieel Administratief Medewerker binnen de financiële afdeling ben je verantwoordelijk voor het beheren en coördineren van de financiële administratie met betrekking tot verlengingen van verzekeringscontracten en de rekening courant verhoudingen met alle maatschappijen. Hierbij werk je nauw samen met zowel interne teams als externe verzekeringsmaatschappijen. Je houdt toezicht op de juistheid van de prolongatie en zorgt dat financiële verplichtingen tijdig en accuraat worden nagekomen.

 

Wat ga je doen?

  • Beheren en controleren van de financiële administratie rond prolongaties van verzekeringspolissen

  • Zorgdragen voor een correcte en tijdige verwerking van polisgegevens in de financiële systemen met betrekking tot prolongatie

  • Signaleren van afwijkingen in de administratie en het nemen van proactieve stappen om deze op te lossen

  • Bijdragen aan het verbeteren van de interne financiële processen

  • Dagelijks de verwerking van de ‘maatschappij’ banken

  • De opmaak van rekening couranten en de financiële afwikkeling daarvan.

 

Hoe ziet je week er ongeveer uit in deze rol?

35% Controleren en verwerken van prolongaties

30% Opmaak van rekening couranten

25% Controle en afstemming van betalingen

10%  Overige financiële taken en administratieve ondersteuning

 

Het team en onze organisatie

Als Financieel Administratief Medewerker neem je een belangrijke rol in binnen het Finance team op onze locatie in Den Bosch. Als team houden we ons samen bezig met het ondersteunen en adviseren van het management. Strategische doelstellingen onderbouwen wij financieel. Dit doen we met 10 teamgenoten. Over het algemeen werken we drie dagen op kantoor en de rest meestal vanuit huis. Als we op kantoor zijn vinden we het leuk om samen te lunchen en een wandeling te maken.

Naast gezelligheid vinden we aandacht voor ambitie erg belangrijk. We bieden onze medewerkers alle kansen zichzelf te ontwikkelen en ondersteunen en begeleiden je daar graag bij.

 

Howden: samen verleggen we de grenzen van de verzekeringssector

Howden is een wereldwijd collectief van getalenteerde en gepassioneerde professionals die samen de grenzen van de verzekeringssector verleggen. Howden is dé risicoadviseur voor ondernemend Nederland. Zo adviseren we bedrijven, ondernemers en welgestelde particulieren op het gebied van risicomanagement, private insurance, verzuim en pensioen. Met honderden professionals in Nederland, richten wij ons dagelijks op het vergroten van kansen en het verkleinen van risico’s, zodat jij met vertrouwen kunt ondernemen en je ambities kunt realiseren.

 

Wat neem je mee?

Om je rol bij Howden succesvol uit te kunnen voeren helpt het om over het volgende te beschikken:

  • Minimaal een afgeronde Mbo-opleiding in een financiële of administratieve richting

  • Ervaring met financiële administratie, bij voorkeur binnen de verzekerings- of financiële sector

  • Nauwkeurig en gestructureerd in het verwerken van grote hoeveelheden data

  • Communicatief sterk en in staat om effectief te schakelen tussen verschillende afdelingen en externe partijen

  • Kennis van verzekeringsadministratiesystemen zoals ANVA en Level is een pré

  • Proactief, probleemoplossend en resultaatgericht.

 

Wat krijg je hiervoor terug?

Naast een leuk team, genoeg uitdaging en een fijne werkplek bieden we je ook:

  • Een salarisrange van € 2.500,- – € 4.600,- op basis van een fulltime dienstverband van 40 uur (afhankelijk van kennis en ervaring)

  • 28 vakantiedagen per jaar, 5 dagen hiervan zijn opgenomen in het Keuzebudget. Mogelijkheid om 10 extra dagen te kopen

  • Vaste halve 13e maand & winstafhankelijke halve 13e maand

  • Reiskostenvergoeding (e.g. 0.23 euro per km met een maximum van 250 euro, of een NS-business kaart (onder voorwaarden)

  • Thuiswerk- en internetvergoeding

  • Collectieve pensioenregeling

  • Hybride en flexibele werkomgeving en werktijden

  • Laptop voor zakelijk gebruik

  • Extra aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en werk-privé balans middels onze YOU-gesprekken, onze opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden en ons ‘Blijf in Balans’ programma.

  • Veel interne doorgroeimogelijkheden

  • Jaarlijks afdelingsuitje en bedrijfsevenement

 

Vind je de rol interessant, maar voldoe je net niet aan alle benoemde punten? Zolang je de nodige motivatie hebt Howden!

 

Hoe ziet het sollicitatieproces er verder uit?

Binnen enkele dagen nemen we via email of per telefoon contact met je op. Daarna volgt een 1e (face-to-face of digitaal) gesprek met HR en de Teammanager waarin we elkaar beter leren kennen. Als dat van beide kanten bevalt plannen we een 2e vervolggesprek met het team. Als we allemaal enthousiast zijn, zullen we een aanbieding doen en deze verder bespreken in een laatste gesprek.

Vereisten

-

of