
Financieel Administratief Medewerker
- Hybride
- Den Bosch, Noord-Brabant, Nederland
- Finance
Functieomschrijving
Vind jij het belangrijk om als Financieel Administratief Medewerker verantwoordelijk te zijn voor het beheren en coördineren van de financiële administratie? Dan is de rol Financieel Administratief Medewerker bij Howden helemaal voor jou!
Hoe gaat je rol er uit zien?
Als Financieel Administratief Medewerker binnen de financiële afdeling ben je verantwoordelijk voor het beheren en coördineren van de financiële administratie met betrekking tot verlengingen van verzekeringscontracten en de rekening courant verhoudingen met alle maatschappijen. Hierbij werk je nauw samen met zowel interne teams als externe verzekeringsmaatschappijen. Je houdt toezicht op de juistheid van de prolongatie en zorgt dat financiële verplichtingen tijdig en accuraat worden nagekomen.
Wat ga je doen?
Beheren en controleren van de financiële administratie rond prolongaties van verzekeringspolissen
Zorgdragen voor een correcte en tijdige verwerking van polisgegevens in de financiële systemen met betrekking tot prolongatie
Signaleren van afwijkingen in de administratie en het nemen van proactieve stappen om deze op te lossen
Bijdragen aan het verbeteren van de interne financiële processen
Dagelijks de verwerking van de ‘maatschappij’ banken
De opmaak van rekening couranten en de financiële afwikkeling daarvan.
Hoe ziet je week er ongeveer uit in deze rol?
• 35% Controleren en verwerken van prolongaties
• 30% Opmaak van rekening couranten
• 25% Controle en afstemming van betalingen
• 10% Overige financiële taken en administratieve ondersteuning
Het team en onze organisatie
Als Financieel Administratief Medewerker neem je een belangrijke rol in binnen het Finance team op onze locatie in Den Bosch. Als team houden we ons samen bezig met het ondersteunen en adviseren van het management. Strategische doelstellingen onderbouwen wij financieel. Dit doen we met 10 teamgenoten. Over het algemeen werken we drie dagen op kantoor en de rest meestal vanuit huis. Als we op kantoor zijn vinden we het leuk om samen te lunchen en een wandeling te maken.
Naast gezelligheid vinden we aandacht voor ambitie erg belangrijk. We bieden onze medewerkers alle kansen zichzelf te ontwikkelen en ondersteunen en begeleiden je daar graag bij.
Howden: samen verleggen we de grenzen van de verzekeringssector
Howden is een wereldwijd collectief van getalenteerde en gepassioneerde professionals die samen de grenzen van de verzekeringssector verleggen. Howden is dé risicoadviseur voor ondernemend Nederland. Zo adviseren we bedrijven, ondernemers en welgestelde particulieren op het gebied van risicomanagement, private insurance, verzuim en pensioen. Met honderden professionals in Nederland, richten wij ons dagelijks op het vergroten van kansen en het verkleinen van risico’s, zodat jij met vertrouwen kunt ondernemen en je ambities kunt realiseren.
Wat neem je mee?
Om je rol bij Howden succesvol uit te kunnen voeren helpt het om over het volgende te beschikken:
Minimaal een afgeronde Mbo-opleiding in een financiële of administratieve richting
Ervaring met financiële administratie, bij voorkeur binnen de verzekerings- of financiële sector
Nauwkeurig en gestructureerd in het verwerken van grote hoeveelheden data
Communicatief sterk en in staat om effectief te schakelen tussen verschillende afdelingen en externe partijen
Kennis van verzekeringsadministratiesystemen zoals ANVA en Level is een pré
Proactief, probleemoplossend en resultaatgericht.
Wat krijg je hiervoor terug?
Naast een leuk team, genoeg uitdaging en een fijne werkplek bieden we je ook:
Een salarisrange van € 2.500,- – € 4.600,- op basis van een fulltime dienstverband van 40 uur (afhankelijk van kennis en ervaring)
28 vakantiedagen per jaar, 5 dagen hiervan zijn opgenomen in het Keuzebudget. Mogelijkheid om 10 extra dagen te kopen
Vaste halve 13e maand & winstafhankelijke halve 13e maand
Reiskostenvergoeding (e.g. 0.23 euro per km met een maximum van 250 euro, of een NS-business kaart (onder voorwaarden)
Thuiswerk- en internetvergoeding
Collectieve pensioenregeling
Hybride en flexibele werkomgeving en werktijden
Laptop voor zakelijk gebruik
Extra aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en werk-privé balans middels onze YOU-gesprekken, onze opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden en ons ‘Blijf in Balans’ programma.
Veel interne doorgroeimogelijkheden
Jaarlijks afdelingsuitje en bedrijfsevenement
Vind je de rol interessant, maar voldoe je net niet aan alle benoemde punten? Zolang je de nodige motivatie hebt Howden!
Hoe ziet het sollicitatieproces er verder uit?
Binnen enkele dagen nemen we via email of per telefoon contact met je op. Daarna volgt een 1e (face-to-face of digitaal) gesprek met HR en de Teammanager waarin we elkaar beter leren kennen. Als dat van beide kanten bevalt plannen we een 2e vervolggesprek met het team. Als we allemaal enthousiast zijn, zullen we een aanbieding doen en deze verder bespreken in een laatste gesprek.
Vereisten
-
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!