
HR Assistent Recruitment
- Hybride
- Den Bosch, Noord-Brabant, Nederland
- € 2.700 - € 4.150 per maand
- HRM
Functieomschrijving
Zie jij jezelf als een enthousiaste HR‑professional die graag meewerkt aan het vinden van nieuw talent én collega’s ondersteunt met administratieve taken? Vind je het leuk om recruitmentprocessen soepel te laten verlopen en help je graag het HR‑team vooruit? Dan is de rol van HR Assistent met focus op Recruitment bij Howden iets voor jou!
Hoe gaat je rol er uit zien?
Je ondersteunt onze recruitmentcollega’s bij het wervingsproces. Denk aan het opstellen en plaatsen van vacatureteksten, het plannen van gesprekken, actief op zoek gaan naar geschikte kandidaten, voeren van telefonische intakegesprekken en het verzorgen van correspondentie met kandidaten. Jij zorgt dat alles netjes en tijdig geregeld is, zodat het recruitmentteam zich kan focussen op de inhoud.
Daarnaast pak je administratieve taken op voor HR Advies, zoals het bijhouden van dossiers, het verwerken van mutaties en het beantwoorden van vragen in de mailbox. Je werkt nauw samen met de HR Adviseurs en de Recruitment collega’s binnen het HR team. Samen zorgen jullie voor een professionele en prettige ervaring voor kandidaten én medewerkers.
Hoe ziet je week er ongeveer uit in deze rol?
75% Ondersteuning recruitment: vacatures plaatsen, correspondentie verzorgen, actief op zoek gaan naar geschikte kandidaten, voeren van telefonische intakegesprekken met kandidaten, gesprekken inplannen
25% Administratieve HR‑taken: dossiers bijhouden, mutaties verwerken, documenten opstellen
Het team en onze organisatie
Als HR Assistent Recruitment neem je een belangrijke rol in binnen het HR-team. Als team houden we ons samen bezig met alle HR gerelateerde projecten en processen met standplaats Den Bosch. Dit doen we met 10 collega’s. We werken hybride. Meestal zijn we 2 à 3 dagen per week op kantoor en dan zoeken we elkaar ook op om relevante HR-zaken in persoon te bespreken. Daarnaast vinden we het ook leuk om een rondje te lopen of samen te lunchen.
Naast gezelligheid vinden we aandacht voor ambitie erg belangrijk. We bieden onze medewerkers alle kansen zichzelf te ontwikkelen en ondersteunen en begeleiden je daar graag bij.
Howden: samen verleggen we de grenzen van de verzekeringssector
Howden is een wereldwijd collectief van getalenteerde en gepassioneerde professionals die samen de grenzen van de verzekeringssector verleggen. Howden is dé risicoadviseur voor ondernemend Nederland. Zo adviseren we bedrijven, ondernemers en welgestelde particulieren op het gebied van risicomanagement, private insurance, verzuim en pensioen. Met honderden professionals in Nederland, richten wij ons dagelijks op het vergroten van kansen en het verkleinen van risico’s, zodat jij met vertrouwen kunt ondernemen en je ambities kunt realiseren.
Wat neem je mee?
Om je rol bij Howden succesvol uit te kunnen voeren helpt het om over het volgende te beschikken:
Minimaal HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur in de richting van HRM of een vergelijkbare opleiding)
Ervaring in administratieve ondersteuning (ervaring met recruitment is een pré)
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
Nauwkeurig, gestructureerd en servicegericht
Communicatief sterk en proactief
Leergierig en enthousiast
Wat krijg je hiervoor terug?
Naast een leuk team, genoeg uitdaging en een fijne werkplek bieden we je ook:
Een salarisrange van €2.700,- – €4.150,- op basis van een fulltime dienstverband van 40 uur (afhankelijk van kennis en ervaring)
28 vakantiedagen per jaar, 5 dagen hiervan zijn opgenomen in het Keuzebudget. Mogelijkheid om 10 extra dagen te kopen
Vaste halve 13e maand & winstafhankelijke halve 13e maand
Reiskostenvergoeding (e.g. 0.23 euro per km met een maximum van 250 euro, of een NS-business kaart (onder voorwaarden)
Thuiswerk- en internetvergoeding
Collectieve pensioenregeling
Hybride en flexibele werkomgeving en werktijden
Laptop voor zakelijk gebruik
Extra aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en werk-privé balans middels onze YOU-gesprekken, onze opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden en ons ‘Blijf in Balans’ programma.
Veel interne doorgroeimogelijkheden
Jaarlijks afdelingsuitje en bedrijfsevenement
Vind je de rol interessant, maar voldoe je net niet aan alle benoemde punten? Zolang je de nodige motivatie hebt nodigen we je graag uit om te solliciteren! We kijken graag samen wat er mogelijk is voor jou binnen Howden!
Hoe ziet het sollicitatieproces er verder uit?
Binnen enkele dagen nemen we via email of per telefoon contact met je op. Daarna volgt een 1e (face-to-face of digitaal) gesprek met HR en je teammanager waarin we elkaar beter leren kennen. Als dat van beide kanten bevalt plannen we een 2e vervolggesprek met het team. Als we allemaal enthousiast zijn, zullen we een aanbieding doen en deze verder bespreken in een laatste gesprek.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!

