Howden - Intern Accountmanager Risk
Overslaan naar content

Intern Accountmanager Risk

  • Hybride
    • Breda, Noord-Brabant, Nederland
  • Risk

Functieomschrijving

Vind jij het belangrijk om zakelijke relaties zo goed mogelijk te ondersteunen? Wil jij graag vanuit je kennis en kunde klanten zo goed mogelijk bedienen en hun verwachtingen telkens overtreffen? Dan is de rol Intern Accountmanager Risk bij Howden helemaal voor jou!

 

Hoe gaat je rol er uit zien?

Als Intern Accountmanager Risk bij Howden word jij opgeleid om uiteindelijk je eigen klantenportefeuille te beheren. In deze rol ga jij je dagelijks bezighouden met het adviseren en ondersteunen van klanten. Jij bent het eerste aanspreekpunt en staat altijd klaar om complexe vragen zowel telefonisch, als per e-mail, te beantwoorden. Je wordt omringd door ervaren intern accountmanagers die uitblinken in dit vakgebied en vanuit hun kennis en ervaring helpen zij jou verder in je professionele ontwikkeling zodat jij uiteindelijk zelfstandig een portefeuille kan beheren.  

 

Samen met de (externe) accountmanager vorm jij een koppel. Klantgesprekken van de externe accountmanager bereid jij voor. Actiepunten die voortkomen uit klantgesprekken worden door jou goed afgehandeld. Je analyseert risico’s, verzamelt informatie en vraagt offertes op.

 

Je werkt vanuit onze interne organisatie om de beste verzekeringsoplossingen voor klanten te vinden. Dat maakt jou de ‘brains’ van de (externe) accountmanager en op deze manier zorg je ervoor dat je jouw klanten altijd de beste service weet te bieden. Vind jij het leuk om een keer mee te gaan op klantbezoek met de accountmanager? Ook die mogelijkheid is er. 

 

Bij Howden staat het opbouwen en behouden van duurzame relaties met klanten centraal. Door het beheren en ontzorgen van onze klanten heb jij als Intern Accountmanager Risk een cruciale rol hierin.

 

Hoe ziet je week er ongeveer uit in deze rol?

  • 20% Klantbezoek voorbereiden

  • 25% Mail en telefoon beantwoorden

  • 15% Offertes opvragen en uitwerken

  • 15% Actiepunten bezoekverslagen uitwerken

  • 10% Administratie

  • 5%  Overleg met collega's

  • 10% Opleiding en Future Blue

 

Het team en onze organisatie

Als Intern Accountmanager Risk neem je een cruciale rol in binnen het Accountmanagement team op onze locatie in Breda. Als team houden we ons samen bezig met het afdekken van risico’s voor onze klanten. Dit doen we met ongeveer 10 collega’s.

 

We werken hybride, maar vinden werken op kantoor ook belangrijk. Meestal zijn wij twee tot drie dagen per week op kantoor. Als we op kantoor zijn zoeken we vooral contact om klantervaringen te delen. We overleggen met elkaar om tot creatieve oplossingen te komen, maar is er ook tijd voor een gezamenlijke lunch of het maken van een wandeling. 

 

Naast gezelligheid vinden we aandacht voor ambitie erg belangrijk. We bieden onze medewerkers alle kansen zichzelf te ontwikkelen en ondersteunen en begeleiden je daar graag bij.

Howden: samen verleggen we de grenzen van de verzekeringssector

Howden is een wereldwijd collectief van getalenteerde en gepassioneerde professionals die samen de grenzen van de verzekeringssector verleggen. Howden is dé risicoadviseur voor ondernemend Nederland. Zo adviseren we bedrijven, ondernemers en welgestelde particulieren op het gebied van risicomanagement, private insurance, verzuim en pensioen. Met honderden professionals in Nederland, richten wij ons dagelijks op het vergroten van kansen en het verkleinen van risico’s, zodat jij met vertrouwen kunt ondernemen en je ambities kunt realiseren.

 

Wat neem je mee?

Om je rol bij Howden succesvol uit te kunnen voeren helpt het om over het volgende te beschikken: 

  • HBO werk- en denkniveau

  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie 

  • WFT Basis en Zakelijk

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden 

  • Resultaatgericht en gedreven om je te ontwikkelen 

  • Analytisch sterk en vakkundig op inhoud 

  • Bewaren van overzicht en planning

 

Wat krijg je hiervoor terug?

Naast een leuk team, genoeg uitdaging en een fijne werkplek bieden we je ook:

  • Goed marktconform salaris

  • 28 vakantiedagen per jaar, 5 dagen hiervan zijn opgenomen in het Keuzebudget. Mogelijkheid om 10 extra dagen te kopen

  • Vaste halve 13e maand & winstafhankelijke halve 13e maand

  • Reiskostenvergoeding (e.g. 0.23 euro per km met een maximum van 250 euro, of een NS-business kaart (onder voorwaarden)

  • Thuiswerk- en internetvergoeding

  • Collectieve pensioenregeling

  • Hybride en flexibele werkomgeving en werktijden

  • Laptop voor zakelijk gebruik

  • Extra aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en werk-privé balans middels onze YOU-gesprekken, onze opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden en ons ‘Blijf in Balans’ programma.

  • Veel interne doorgroeimogelijkheden

  • Jaarlijks afdelingsuitje en bedrijfsevenement

 

Vind je de rol interessant, maar voldoe je net niet aan alle benoemende eigenschappen? Zolang je de nodige motivatie hebt nodigen we je graag uit om te solliciteren! We kijken graag samen wat er mogelijk is voor jou binnen Howden!

 

Hoe ziet het sollicitatieproces er verder uit?

Binnen enkele dagen nemen we via email of per telefoon contact met je op. Daarna volgt een 1e (face-to-face of digitaal) gesprek met HR en de Teammanager waarin we elkaar beter leren kennen. Als dat van beide kanten bevalt plannen we een 2e vervolggesprek met het team. Als we allemaal enthousiast zijn, zullen we een aanbieding doen en deze verder bespreken in een laatste gesprek.

Vereisten

-

of