
Junior Financieel Adviseur AOV en Leven
- Hybride
- Den Bosch, Noord-Brabant, Nederland
- Financieel advies
Functieomschrijving
Wil jij bijdragen aan innovatieve verzekeringsoplossingen voor de doelgroep DGA’s en zelfstandig ondernemers? Word jij ook enthousiast van het vinden van antwoorden op hun vraagstukken op het gebied van arbeidsongeschiktheid, overlijden, vermogensopbouw en pensioenvoorziening? Ben je net van school, lijkt het je interessant en ben je bereid hiervoor opleidingen te gaan volgen? Dan is de positie junior Financieel Adviseur AOV en Leven bij Howden helemaal iets voor jou!
Hoe gaat je rol er uit zien?
Na gedegen opleiding en inwerkperiode ziet je rol er als volgt uit:
Als junior Financieel Adviseur AOV Leven adviseer en bemiddel je op gebied van complexe verzekeringsproducten zoals arbeidsongeschiktheid, overlijden, vermogensopbouw en pensioenvoorziening in de doelgroep DGA’s en zelfstandig ondernemers.
Verder beheer je de lopende klantportefeuille op een proactieve manier zodat jouw doelgroep een dienstverlening ervaart die goed op de behoefte aansluit.
Vanuit nieuwsgierigheid weet je wat er bij de klant speelt en hoe je met de juiste aandacht kan zorgen voor een hoge klanttevredenheid. Je inventariseert ook overige risico’s met de klant en zorgt dat ze dan in contact komen met onze experts op die specifieke gebieden. Dat doe je met een team van ervaren en leuke collega’s die graag hun kennis overdragen. Op deze manier zorgen wij er samen voor dat we als collega’s, team en bedrijf constant blijven groeien en ontwikkelen.
Hoe ziet je week er ongeveer uit in deze rol?
30% Dagelijks contact met klanten en verzekeraars
30% Uitwerken van adviezen en offertes
20% Administratieve verwerking
20% Overleg met collega’s
Het team en onze organisatie
Als Financieel Adviseur AOV en Leven neem je een belangrijke rol in binnen het team financieel advies op onze locaties in Den Bosch en Tilburg. Jouw standplaats is Den Bosch.
Ons team bestaat uit meerdere adviseurs en administratief medewerkers. We houden ons samen bezig met alle vraagstukken. Kennis delen, korte lijnen en elkaar verder helpen is wat ons als team kenmerkt.
We werken hybride, maar vinden werken op kantoor ook belangrijk. Meestal zijn we 2 à 3 dagen per week op kantoor. Als we op kantoor zijn zoeken we vooral contact om klantervaringen te delen.
Naast gezelligheid vinden we aandacht voor ambitie erg belangrijk. We bieden onze medewerkers alle kansen zichzelf te ontwikkelen en ondersteunen en begeleiden je daar graag bij.
Howden: samen verleggen we de grenzen van de verzekeringssector
Howden is een wereldwijd collectief van getalenteerde en gepassioneerde professionals die samen de grenzen van de verzekeringssector verleggen. Howden is dé risicoadviseur voor ondernemend Nederland. Zo adviseren we bedrijven, ondernemers en welgestelde particulieren op het gebied van risicomanagement, private insurance, verzuim en pensioen. Met honderden professionals in Nederland, richten wij ons dagelijks op het vergroten van kansen en het verkleinen van risico’s, zodat jij met vertrouwen kunt ondernemen en je ambities kunt realiseren.
Wat neem je mee?
Om je rol bij Howden succesvol uit te kunnen voeren helpt het om over het volgende te beschikken:
HBO werk- en denkniveau verkregen door ervaring en/of opleiding
Heb je al ervaring in het vakgebied is dat een pré.
In bezit van WFT Inkomen en Pensioen of bereid om op korte termijn een van beiden te behalen
Kennis van Outlook, Excel, Word
Aangeboren nieuwsgierigheid naar de werkelijke drijfveren van onze klanten
Affiniteit met commerciële- en adviesvaardigheden
Proactief, stressbestendig, flexibel en goed kunnen plannen en organiseren
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
Wat krijg je hiervoor terug?
Naast een leuk team, genoeg uitdaging en een fijne werkplek bieden we je ook:
Een salarisrange van €2.800,- – €4.600,- op basis van een fulltime dienstverband van 40 uur (afhankelijk van kennis en ervaring)
28 vakantiedagen per jaar, 5 dagen hiervan zijn opgenomen in het Keuzebudget. Mogelijkheid om 10 extra dagen te kopen.
Vaste halve 13e maand & winstafhankelijke halve 13e maand
Reiskostenvergoeding (e.g. 0.23 euro per km met een maximum van 250 euro, of een NS-business kaart (onder voorwaarden)
Thuiswerk- en internetvergoeding
Collectieve pensioenregeling
Hybride en flexibele werkomgeving en werktijden
Laptop voor zakelijk gebruik
Extra aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en werk-privé balans middels onze YOU-gesprekken, onze opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden en ons ‘Blijf in Balans’ programma.
Veel interne doorgroeimogelijkheden
Jaarlijks afdelingsuitje en bedrijfsevenement
Vind je de rol interessant, maar voldoe je net niet aan alle benoemde punten? Zolang je de nodige motivatie hebt nodigen we je graag uit om te solliciteren! We kijken graag samen wat er mogelijk is voor jou binnen Howden!
Hoe ziet het sollicitatieproces er verder uit?
Binnen enkele dagen nemen we via email of per telefoon contact met je op. Daarna volgt een 1e (face-to-face of digitaal) gesprek met HR en de Teammanager waarin we elkaar beter leren kennen. Als dat van beide kanten bevalt plannen we een 2e vervolggesprek met het team. Als we allemaal enthousiast zijn, zullen we een aanbieding doen en deze verder bespreken in een laatste gesprek.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!