
Medewerker Contractbeheer Employee Benefits
- Hybride
- Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
- Howden Amsterdam
Functieomschrijving
Vind jij het belangrijk om gestructureerd de administratie bij te houden? Word je graag betrokken in een mooie portefeuille met relaties? En hou je ervan om zelf je dag in te delen met afwisselende werkzaamheden, maar werk je ook graag in een team? Dan is de rol van Medewerker Contractbeheer Employee Benefits bij DÆMS pensioenstrategen (part of Howden) helemaal voor jou!
Hoe gaat je rol er uit zien?
Als Medewerker Contractbeheer Employee Benefits ben jij verantwoordelijk voor de administratie. Daarbij heb je contact met andere afdelingen over het versturen van informatie naar relaties. Je onderhoudt de inkomens- en pensioen portefeuilles. Ook heb je telefonisch of via e-mail contact met verzekeraars, natuurlijk met je collega’s en in mindere mate met relaties. Kortom, jij zorgt er samen met je team voor dat de back-office-processen efficiënt en soepel verlopen.
Op de lange(re) termijn kun je je in verschillende vakgebieden verder ontwikkelen. Daarbij streef je er altijd naar om kwaliteit te leveren. Op deze manier zorgen wij er samen voor dat we als collega’s, team en bedrijf constant blijven groeien en ontwikkelen.
Hoe ziet je week er ongeveer uit in deze rol?
70% Invoeren van nieuwe polissen en muteren van bestaande polissen
10% Behandelen van binnenkomende verzoeken samen met collega’s
10% Stroomlijnen van processen
5% Voortgang monitoren van mutaties en aanvragen
5% Factureren
Het team en onze organisatie
Als Medewerker Contractbeheer Employee Benefits neem je een belangrijke rol in binnen het team op onze locatie in Amsterdam.
Wat deze functie extra bijzonder maakt, is dat je terechtkomt binnen DÆMS pensioenstrategen (part of Howden) die zich volledig toelegt op de werkingssfeer van bedrijfstakpensioenfondsen. Dit is een zeer specialistisch onderdeel van de pensioenwereld, waarin diepgaande expertise wordt gecombineerd met een passie voor het doorgronden van complexe pensioen, wia, ERD-vraagstukken. De focus ligt op maatoplossingen voor het grootbedrijf, maar het mkb speelt ook een rol
Werken bij DÆMS pensioenstrategen (part of Howden) biedt een unieke kans om jouw kennis van pensioenen naar een uitzonderlijk niveau te tillen. Je werkt samen met collega’s die behoren tot de top in dit vakgebied en die hun kennis en ervaring graag met je delen. Hierdoor kun jij je niet alleen ontwikkelen tot een onmisbare schakel voor onze klanten, maar ook je eigen vakmanschap verdiepen in een richting die slechts weinigen beheersen.
Als team adviseren we relaties over de financiële gevolgen van verzuim en arbeidsongeschiktheid en pensioenverzekeringen. Hierbij hoort advies over verzekeringsoplossingen op het gebied van inkomensverzekeringen zoals ziekteverzuim, WIA, eigenrisicodragerschap en collectieve zorgverzekeringen en collectieve pensioenregelingen. Dit alles doen we met ongeveer 10 collega’s. Binnen DÆMS (part of Howden) is het beleid minimaal 50% op kantoor werken. Als we op kantoor zijn vinden we het leuk om hard te werken, maar zeker ook om hard te lachen en plezier te hebben.
Howden: samen verleggen we de grenzen van de verzekeringssector
Howden is een wereldwijd collectief van getalenteerde en gepassioneerde professionals die samen de grenzen van de verzekeringssector verleggen. Howden is dé risicoadviseur voor ondernemend Nederland. Zo adviseren we bedrijven, ondernemers en particulieren op het gebied van risicomanagement, private insurance, verzuim en pensioen. Met honderden professionals in Nederland, richten wij ons dagelijks op het vergroten van kansen en het verkleinen van risico’s, zodat jij met vertrouwen kunt ondernemen en je ambities kunt realiseren.
Wat neem je mee?
Om je rol bij DÆMS succesvol uit te kunnen voeren helpt het om over het volgende te beschikken:
· MBO+ werk/denkniveau
· Bereid WFT Basis te behalen of je hebt deze al behaald
· Communicatief sterk met een klantgerichte houding
· Goede beheersing van Word en Excel
· Teamspeler, zelfstandig, aanpakker en enthousiast
· +/- 1 jaar ervaring in een administratieve functie is een pré
Wat krijg je hiervoor terug?
Naast een leuk team, genoeg uitdaging en een fijne werkplek bieden we je ook:
Goed marktconform salaris
28 vakantiedagen per jaar, 5 dagen hiervan zijn opgenomen in het Keuzebudget. Mogelijkheid om 10 extra dagen te kopen
Vaste halve 13e maand & winstafhankelijke halve 13e maand
Reiskostenvergoeding (e.g. 0.23 euro per km met een maximum van 250 euro, of een NS-business kaart (onder voorwaarden)
Thuiswerk- en internetvergoeding
Collectieve pensioenregeling
Hybride en flexibele werkomgeving en werktijden
Laptop voor zakelijk gebruik
Extra aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en werk-privé balans middels onze YOU-gesprekken, onze opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden en ons ‘Blijf in Balans’ programma.
Veel interne doorgroeimogelijkheden
Jaarlijks afdelingsuitje en bedrijfsevenement
Vind je de rol interessant, maar voldoe je net niet aan alle benoemde punten? Zolang je de nodige motivatie hebt nodigen we je graag uit om te solliciteren! We kijken graag samen wat er mogelijk is voor jou binnen Howden!
Hoe ziet het sollicitatieproces er verder uit?
Binnen enkele dagen nemen we via email of per telefoon contact met je op. Daarna volgt een 1e (face-to-face of digitaal) gesprek met HR en de Teammanager waarin we elkaar beter leren kennen. Als dat van beide kanten bevalt plannen we een 2e vervolggesprek met een teamlid. Als we allemaal enthousiast zijn, zullen we een aanbieding doen en deze verder bespreken in een laatste gesprek.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld
Vereisten
-
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!