
Medewerker contractbeheer Risk
- Hybride
- Den Bosch, Noord-Brabant, Nederland
- Risk
Functieomschrijving
Doe je er als Medewerker Contractbeheer Risk alles aan om ervoor te zorgen dat jouw collega’s de beste ondersteuning krijgen op het gebied van polisbeheer? Ben jij een administratieve kei en een echte teamplayer? Ken jij de processen en procedures door en door en weet je wat er nodig is voor een goede verwerking? Zie je kansen voor nu én voor in de toekomst? En weet jij verbeterpunten niet alleen te herkennen, maar deel je deze ook met je collega’s? Dan is de rol van medewerker contractbeheer bij Howden helemaal voor jou!
Hoe gaat je rol er uit zien?
Als Medewerker Contractbeheer Risk bij Howden administreer je provinciale polissen en zorg je ervoor dat de polissen op de juiste manier naar onze klanten worden gestuurd. Je stelt nota’s op, zorgt dat de systemen correct zijn gevuld en verzorgt alle bijkomstige administratieve zaken. Daarbij schakel je op een prettige manier met collega’s en om ze van altijd van de juiste informatie te voorzien.
Bij Howden staat het opbouwen en behouden van duurzame relaties met klanten centraal. Als Medewerker Contractbeheer Risk ben jij een belangrijke schakel in het hele proces om onze klanten te ondersteunen. Met jou klantgerichte en enthousiaste en dankzij jouw focus op details zorg jij ervoor dat alle informatie perfect in onze systemen staat.
Hoe ziet je week er ongeveer uit in deze rol?
40% Premie en provisie boeken (zowel van nieuwe polissen als mutatie polissen)
20% Invoeren van nieuwe provinciale polissen in Level 7 (ons administratiesysteem)
20% Samen met je collega’s de binnenkomende post bijhouden, verdelen en behandelen
10% In sommige gevallen prolongeren van provinciale polissen
10% Voortgang monitoren van mutaties en aanvragen
Het team en onze organisatie
Het team polisbeheer bestaat uit ongeveer 15 collega’s en werkt vanuit onze locaties in Den Haag en Den Bosch. Als team houden we ons samen bezig met het administreren van polissen. In dit team word je omringd door administratieve toppers. Vanuit kennis en ervaring helpen we elkaar verder in onze professionele ontwikkeling.
Bij Howden werken wij hybride, maar werken op kantoor vinden wij ook belangrijk. Over het algemeen werken wij twee tot drie dagen per week op kantoor. Naast gezelligheid vinden we aandacht voor ambitie erg belangrijk. We bieden onze medewerkers alle kansen zichzelf te ontwikkelen en ondersteunen en begeleiden je daar graag bij.
Howden: samen verleggen we de grenzen van de verzekeringssector
Howden is een wereldwijd collectief van getalenteerde en gepassioneerde professionals die samen de grenzen van de verzekeringssector verleggen. Howden is dé risicoadviseur voor ondernemend Nederland. Zo adviseren we bedrijven, ondernemers en welgestelde particulieren op het gebied van risicomanagement, private insurance, verzuim en pensioen. Met honderden professionals in Nederland, richten wij ons dagelijks op het vergroten van kansen en het verkleinen van risico’s, zodat jij met vertrouwen kunt ondernemen en je ambities kunt realiseren.
Wat neem je mee?
Om je rol bij Howden succesvol uit te kunnen voeren helpt het om over het volgende te beschikken:
Je beschikt over mbo 4 werk- en denkniveau
Je bent 28 tot 32 uur per week beschikbaar
Je werkt graag samen en bent een echte teamspeler
Je stelt de klant centraal in alles wat je doet
Je bent resultaatgericht en weet doelen te behalen
Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail
Je kunt goed plannen en organiseren, ook als het druk is.
Wat krijg je hiervoor terug?
Naast een leuk team, genoeg uitdaging en een fijne werkplek bieden we je ook:
Een salarisrange van €2.550,- – €4.200,- op basis van een fulltime dienstverband van 40 uur (afhankelijk van kennis en ervaring)
28 vakantiedagen per jaar, 5 dagen hiervan zijn opgenomen in het Keuzebudget. Mogelijkheid om 10 extra dagen te kopen
Vaste halve 13e maand & winstafhankelijke halve 13e maand
Reiskostenvergoeding
Thuiswerk- en internetvergoeding
Collectieve pensioenregeling
Hybride en flexibele werkomgeving en werktijden
Laptop voor zakelijk gebruik
Extra aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en werk-privé balans middels onze YOU-gesprekken, onze opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden en ons ‘Blijf in Balans’ programma.
Veel interne doorgroeimogelijkheden
Jaarlijks afdelingsuitje en bedrijfsevenement
Vind je de rol interessant, maar voldoe je net niet aan alle benoemde eigenschappen? Zolang je de nodige motivatie hebt nodigen we je graag uit om te solliciteren! We kijken graag samen wat er mogelijk is voor jou binnen Howden!
Hoe ziet het sollicitatieproces er verder uit?
Binnen enkele dagen nemen we via email of per telefoon contact met je op. Daarna volgt een 1e (face-to-face of digitaal) gesprek met HR en de Teammanager waarin we elkaar beter leren kennen. Als dat van beide kanten bevalt plannen we een 2e vervolggesprek met het team. Als we allemaal enthousiast zijn, zullen we een aanbieding doen en deze verder bespreken in een laatste gesprek.
Vereisten
-
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!