
Teamleider Engage
- Hybride
- Apeldoorn, Gelderland, Nederland
- Employee Benefits
Functieomschrijving
Ben jij een stevige en ervaren professional op het gebied van verzuim en casemanagement? Heb jij leidinggevende ervaring en weet jij een team van specialisten te inspireren en te sturen? Dan zijn wij bij Howden op zoek naar jou!
Hoe gaat je rol er uit zien?
Als Teamleider Engage ben je verantwoordelijk voor de aansturing van een team van 14 medewerkers. Je zorgt ervoor dat de dagelijkse processen soepel verlopen en ondersteunt je team waar nodig. Je bent het aanspreekpunt voor zowel je collega’s als onze klanten en draagt bij aan de verdere ontwikkeling en verbetering van onze dienstverlening.
Je hebt een coachende en motiverende leiderschapsstijl, waarbij je teamleden stimuleert om het beste uit zichzelf te halen. Je biedt ondersteuning bij complexe verzuimdossiers en fungeert als inhoudelijk sparringpartner voor je team. Daarnaast signaleer je knelpunten en kom je met concrete verbeteringen om processen efficiënter en effectiever te maken.
Naast je rol als leidinggevende ben je ook betrokken bij strategische vraagstukken en het optimaliseren van de dienstverlening. Je onderhoudt contact met klanten en externe partijen en zorgt ervoor dat onze dienstverlening aansluit op de behoeften van de markt. Je hebt een scherp oog voor ontwikkelingen binnen de wet- en regelgeving en vertaalt deze naar impactvolle verbeteringen binnen het team en de organisatie.
Hoe ziet je week er ongeveer uit in deze rol?
50% Aansturen en coachen van het team
20% Ondersteunen bij complexe vraagstukken
15% Procesverbetering
15% Klantcontact
Het team en onze organisatie
Als Teamleider Engage neem je een belangrijke rol in binnen het ENgage team bij Howden op onze locatie in Apeldoorn. Als team houden we ons samen bezig met het ondersteunen en adviseren van klanten rondom verzuim en inzetbaarheid. Dit doen we met een team van 15 collega’s. Over het algemeen werken we 3 dagen op kantoor en de rest meestal vanuit huis. Als we op kantoor zijn vinden we het leuk om samen te lunchen en een wandeling te maken.
Naast gezelligheid vinden we aandacht voor ambitie erg belangrijk. We bieden onze medewerkers alle kansen zichzelf te ontwikkelen en ondersteunen en begeleiden je daar graag bij.
Howden: samen verleggen we de grenzen van de verzekeringssector
Howden is een wereldwijd collectief van getalenteerde en gepassioneerde professionals die samen de grenzen van de verzekeringssector verleggen. Howden is dé risicoadviseur voor ondernemend Nederland. Zo adviseren we bedrijven, ondernemers en welgestelde particulieren op het gebied van risicomanagement, private insurance, verzuim en pensioen. Met honderden professionals in Nederland, richten wij ons dagelijks op het vergroten van kansen en het verkleinen van risico’s, zodat jij met vertrouwen kunt ondernemen en je ambities kunt realiseren.
Wat neem je mee?
Om je rol bij Howden/ENgage succesvol uit te kunnen voeren helpt het om over het volgende te beschikken:
· HBO werk- denkniveau
· Ruime ervaring als casemanager of in een verzuimgerelateerde functie
· Gedegen kennis van de Ziektewet, WIA en eigenrisicodragerschap
· Ervaring in een leidinggevende rol
· Sterke communicatieve vaardigheden en een empathisch vermogen
· Coachend leiderschap en het vermogen om medewerkers te motiveren en ontwikkelen
· Probleemoplossend vermogen en een proactieve instelling
· Commercieel inzicht is een pré
Wat krijg je hiervoor terug?
Naast een leuk team, genoeg uitdaging en een fijne werkplek bieden we je ook:
Een salarisrange van € 4.300,- – € 6.800,- op basis van een fulltime dienstverband van 40 uur (afhankelijk van kennis en ervaring)
28 vakantiedagen per jaar, 5 dagen hiervan zijn opgenomen in het Keuzebudget. Mogelijkheid om 10 extra dagen te kopen
Vaste halve 13e maand
Reiskostenvergoeding (e.g. 0.23 euro per km met een maximum van 250 euro, of een NS-business kaart (onder voorwaarden)
Thuiswerk- en internetvergoeding
Collectieve pensioenregeling
Hybride en flexibele werkomgeving en werktijden
Laptop voor zakelijk gebruik
Extra aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en werk-privé balans middels onze YOU-gesprekken, onze opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden en ons ‘Blijf in Balans’ programma.
Veel interne doorgroeimogelijkheden
Jaarlijks afdelingsuitje en bedrijfsevenement
Hoe ziet het sollicitatieproces er verder uit?
Binnen enkele dagen nemen we via email of per telefoon contact met je op. Daarna volgt een 1e (face-to-face of digitaal) gesprek met HR en de Teammanager waarin we elkaar beter leren kennen. Als dat van beide kanten bevalt plannen we een 2e vervolggesprek met het team. Als we allemaal enthousiast zijn, zullen we een aanbieding doen en deze verder bespreken in een laatste gesprek.
Vereisten
-
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!